14 Aralık 2007 Cuma

o kadar dolmuşum ki şu boşluğun içinde...

"bi eskici var gözlerimin içinde..." diye devam ediyor şarkı.
benim şarkım? değil sanırım.şarkı olsam sözleri nasıl olurdu bilmiyorum.

ne çok zaman geçti yazmayalı,kalem kağıt almayalı elime...paslanır mı parmaklar? yazarken kanadıkları olmuştur,sözü taşıyamadıkları da,cümlelerin ağırlığından ezildikleri de...paslanmış olmaları kuvvetle muhtemel bi durum o zaman.

gece vakti kahvem ben bi de...bi de...

hava soğuk,üşüdüm ben de.ben de bunaldım kalabalıktan.kafasını yerden kaldırmadan,koşar adımlarla bi yerden giden,bi yerlere yetişmeye çalışanlardandım...günün olanca yükünü yüklenip,kendimi sığdıracak yer arayanlardan.mutsuz kalabalıktan biri...kalabalıktan sıyrılmaya çalışan mutsuz kişi.başka bi şehire kaçma planları yapan yol boyunca...

aynıyız galiba hepimiz...herkese eşit mesafede yabancıyız bi de galiba?
bilmiyorum ki...
gece vakti ağır laflar etmemek lazım.çok konuşmamak bi de sanırım...


dokunulmayalı çok olmuş ki,kalbim kuş yuvası olmuş...

Hiç yorum yok: