18 Aralık 2007 Salı

başım ağrıyor...kafamı yaslasam;uyusam biraz...uyandığımda geçmiş olsa mesela.
neden artık inandıramıyoruz kendimizi yalanlara,yanılsamalara,çocuken oynadığımız oyunlara?bi zaman önce ne kadar kolaydı oysa...
çok istersek olurdu eskiden.
ne ekersen onu biçerdin birde...hep mi rüzgar ektik ki payımıza düşüyor boranlar,günler dolusu fırtınalar...
bekledikçe uzaklaşıyor,istedikçe imkansızlaşıyor ne geçirsek aklımızdan.alıklığımızdanyetişemiyoruz otobüslere tam saatinde?haketiğimizden fazlasını istiyoruz diye mi bu tek ayak üzerindeki beklemeler.payımıza düşeneza göstermiyoruz diye mi talan ediliyor heybemizde kalanlar da?
kimse bulaşmasın bana...başım fena ağrıyor.
içimdeki hırsı kimin üzerine kussam,boğazımdaki düğümleri nasıl edip de açsam...biraz uyusam.geçse sonra herşey.

...

"salaksın..."dedi."içindeki sesi susturmayı da beceremiyorsan... " haklıydı.ağzımı açacak oldum,sustum ama.bi an söylediklerini başımla onaylarken gördüm kendimi;irkildim...uzun uzun baktı sonra..."salaksın" dedi :))haklıydı....................

//olmayanın acısını bilmiyorsun daha,acının ne demek olduğunu da...sıkı yönetim zamanlarıydı,kayboldu kocam.sonra bi gece birileri geldi cesedi teshis etmeniz gerekiyor dedi..."evet.bu o..."diyecek oldum boğazım tıkandı.ölüyorum sandım;ölmedim.hiç aklımdan çıkmaz sandım;unuttum...daha bişey görmedin sen,başlamadın bile daha!!!//
ben im yelkenlerim yüzmeye başlamıştı o sıra..."herkesde var nodül;çok trend bu dönemde..moda yani moda"...ağız dolusu bi kahkaha attı .uzun uzun baktı yine,"salaksın"dedi..."kendin hallet bunları,ki;sıradakiler için yardım istemeye yüzün olsun.daha başlangıçda kabul edilmez yenilgi,öyle herşeyde yere kapaklanılmaz!"
güldü yine sonra...."ahh..ah.çok şımartmışlar seni.benim kızım olacaktın ki sen...kalk hadi adaçayı yap,iyi gelir"
haklıydı...salaktım ben ve bi de adaçayı iyi geliyordu...


http://www.youtube.com/watch?v=H9w3f3HQAh4&feature=related


Hiç yorum yok: